Az MKB Consulting Zrt. Back Office csapatába
HÁTTÉRTÁMOGATÁSI MUNKATÁRSAT
keres
Az MKB Pénzügyi Csoport tagjaként az MKB Consulting a különböző pénzügyi tanácsadói szolgáltatások széles palettáját kínálja kis-, közép- és nagyvállalati, valamint önkormányzati ügyfelei részére.
Az MKB Consulting Zrt. háttértámogatási feladatok ellátására keres munkatársat budapesti munkavégzéssel.
Feladatok
- Szerződések, megállapodások kezelése, nyilvántartása, jóváhagyatása, aláíratása.
- Projektekkel kapcsolatos napi adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentumok kezelése (iktatás, szkennelés) és rendszerezése, nyilvántartások naprakész vezetése.
- Irodai adminisztratív feladatok, különféle eszközök beszerzése, nyilvántartása, kimenő-bejövő posta kezelése.
- Pénzügyi adminisztratív folyamatok segítése (számlák, lefűzése, szkennelése, iktatása).
- Céges autókkal kapcsolatos ügyintézés.
- Az iroda rendjének, zavartalan működésének biztosítása.
Elvárások
- Önálló problémamegoldó képesség, precíz munkavégzés, megbízhatóság.
- Kiváló együttműködési és kommunikációs készség, jó kapcsolatteremtő képesség.
- Microsoft Office programok ismerete (kiemelten Excel).
Amit kínálunk
- Versenyképes javadalmazás
- Stabil tulajdonosi háttér és egyértelmű jövőkép
- Fejlődési lehetőség, fiatalos csapat
- Budai elhelyezkedésű elegáns, tágas, jól megközelíthető irodai környezet
- Home office lehetőség
- Csapatépítő rendezvények, színes programok
Jelentkezés:
Várjuk szakmai önéletrajzod a mersits-szatmari.zsofia@mkbconsulting.hu e-mail címre.