Az MKB Consulting Zrt. Back Office csapatába

HÁTTÉRTÁMOGATÁSI MUNKATÁRSAT

keres

Az MKB Pénzügyi Csoport tagjaként az MKB Consulting a különböző pénzügyi tanácsadói szolgáltatások széles palettáját kínálja kis-, közép- és nagyvállalati, valamint önkormányzati ügyfelei részére.

Az MKB Consulting Zrt. háttértámogatási feladatok ellátására keres munkatársat budapesti munkavégzéssel.

Feladatok

  • Szerződések, megállapodások kezelése, nyilvántartása, jóváhagyatása, aláíratása.
  • Projektekkel kapcsolatos napi adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentumok kezelése (iktatás, szkennelés) és rendszerezése, nyilvántartások naprakész vezetése.
  • Irodai adminisztratív feladatok, különféle eszközök beszerzése, nyilvántartása, kimenő-bejövő posta kezelése.
  • Pénzügyi adminisztratív folyamatok segítése (számlák, lefűzése, szkennelése, iktatása).
  • Céges autókkal kapcsolatos ügyintézés.
  • Az iroda rendjének, zavartalan működésének biztosítása.

Elvárások

  • Önálló problémamegoldó képesség, precíz munkavégzés, megbízhatóság.
  • Kiváló együttműködési és kommunikációs készség, jó kapcsolatteremtő képesség.
  • Microsoft Office programok ismerete (kiemelten Excel).

Amit kínálunk

  • Versenyképes javadalmazás
  • Stabil tulajdonosi háttér és egyértelmű jövőkép
  • Fejlődési lehetőség, fiatalos csapat
  • Budai elhelyezkedésű elegáns, tágas, jól megközelíthető irodai környezet
  • Home office lehetőség
  • Csapatépítő rendezvények, színes programok

Jelentkezés:

Várjuk szakmai önéletrajzod a mersits-szatmari.zsofia@mkbconsulting.hu e-mail címre.